Krótki poradnik, jak dodać firmę do Mapy Google. Bardzo wiele osób szuka lokalnych firm na mapie Google. Warto zadbać o to, aby również nasza firma była łatwa do znalezienia na Mapie Google. Dobrze uzupełniona wizytówka pozwala nie tylko przejrzyście zaprezentować wszystkie istotne informacje o Twoim biznesie, ale również może pojawić się na pierwszej stronie w wyszukiwarce Google… nawet jeśli nie masz strony interentowej!
7 prostych kroków, aby założyć wizytówkę na Mapie Google.
Krok 1.
Wejdź na stronę http://www.google.com/business/placesforbusiness/
Krok 2.
Następnie kliknij na przycisk „Zacznij za darmo”.
Krok 3.
W kolejnym kroku kliknij na „Dodaj wizytówkę”.
Krok 4.
Następnie w polu wyszukiwania wpisujemy nazwę firmy oraz miasto/miejscowość. Np.: „Firma ABC Warszawa”. Dalej wciskamy enter lub ikonę lupy po prawej stronie paska wyszukiwania.
Krok 5.
W kolejnym kroku klikamy na „Chcę utworzyć wizytówkę swojej firmy”.
Krok 6.
Wypełniamy bardzo precyzyjnie wszystkie wymagane pola w formularzu. Dodaj również kategorię, czyli główny profil Twojego biznesu. Po zweryfikowaniu wizytówki, będziesz mógł(a) dodać inne kategorie poboczne. Następnie kliknij na „Zatwierdź”.
Krok 7.
Na koniec klikamy na „Zweryfikuj przy użyciu kartki pocztowej”. Na adres podany w formularzu, przyjdzie kartka pocztowa z kodem pin od Google. Czas oczekiwania na listonosza z pocztówką ok. 2-3 tygodnie.
Po otrzymaniu pocztówki, wpisz adres strony www oraz kod pin podany na pocztówce. Od tej chwili możesz już się cieszyć swoją firmą dodaną do Mapy Google 🙂